belki de dünyanın en iyi polisiye romanının senaryosunu alıp bu kadar rezil bir film çekebilmek gerçekten daha büyük bir başarı. rezalet bir film. romanı okurken nefes nefese kalıyordum filmi ise 2 kere kapatıp devam etmek istedim. sonuç hüsran. izlediğim en kötü film.
@sinemapuan
6 yıl önce
1 / 10