Bir tür terapi benim için...Hala açar açar izlerim ihyacım olunca gülmeye..Öyle bir yetenek ki her sezon kendini bozmak değil geliştirmiş.İlk bölümlerini izleyin bence siz de benim düşündüğüm gibi düşünceksiniz.
Böyle kaliteli programlara 'yok ottu yok boktu' diye yorum yapan insanları görünce çok üzülüyorum. Tolga Çevik komedi alanında değerlendirildiğinde şuanda televizyonda gördüğümüz -bazı usta oyuncular hariç- tüm komedi oyuncularından daha yetenekli bir oyuncudur. Yaptığı program da çok orjinal ve özgün bir formatta olduğundan ben gayet kaliteli olarak nitelendiriyorum. Ağzımıza geleni söylemek yerine programı veya oyuncuyu birçok açıdan değerlendirelim lütfen.
Her izlediğimde gülmekten karnıma ağrılar giriyor. Tolga Çevik'in mimikleri , kıvırmaları ve özellikle laf sokuşları çok komik. Özer Atik üstadın da hakkını vermek lazım. İnanılmaz güzel şarkılar yazıyor. İnsan kendi kendine "bu adam neler yaşamışdır da bu kadar şey yazabiliyor" diye düşünüyor. Dinlerken duygulanmıyor değilim. Harikülade bir program. Gülmek isteyenler için biçilmiş kaftan.
bu tur programlar pek artti.. ne furyasi diye adlandirabilirim bilmiyorum.. bayatlamis cerez tadindadir.. evde yiyebileceginiz hic birsey kalmadiginda elinizin gittigi bir iki atistirdiginizda da pisman olacaginiz yemistir.
Bir adam nasıl bu kadar "her yerini" oynatabilir? Tolga Çevik benden iyi kıvırıyor yahu :)
Yönetmenin absürd isteklerine tepkileri, aralarında geçen dialoglar, doğaçlama oyunculukları ile mükemmel bir program-dı. Son zamanlar bana sıkıcı gelmeye başlamıştı konu ve konuk bakımından. Yoksa Tolga'nın oyunculuğuna diyecek yok.
Salih Kalyon ile her ne kadar araları bozulmuş olsa da o dönemler en parlak dönemleriydi bence. En iyi ürünler o zaman çıktı. Salih abinin de saflığı ve doğallığının da etkisiyle. Hala tekrarlarını izlerim rastladıkça.
Bana kalırsa şu ara fazlaca artan "komedi" programlarından katca daha komiktir. Daha demek haksızlık hatta, o programları komik bulmadığım düşünülürse...
Bir de çoluk çocuğun anlayamayacağı esprileri ve birtakım lafları da bu programı daha üst düzeyde tutup beni rahatlatmıştır. Nitekim sağda solda taklidini yapan yeni yetmeler görmemek güzel bir duygu.
@steed
7 yıl önce
@macbeth
15 yıl önce
@deborahm
15 yıl önce
@raphalleon
16 yıl önce
8 / 10
@mj23
17 yıl önce
7 / 10
.
@ustunkoru
17 yıl önce
4.2 / 10
bayatlamis cerez tadindadir.. evde yiyebileceginiz hic birsey kalmadiginda elinizin gittigi
bir iki atistirdiginizda da pisman olacaginiz yemistir.
@consuela
18 yıl önce
7.7 / 10
Yönetmenin absürd isteklerine tepkileri, aralarında geçen dialoglar, doğaçlama oyunculukları ile mükemmel bir program-dı. Son zamanlar bana sıkıcı gelmeye başlamıştı konu ve konuk bakımından. Yoksa Tolga'nın oyunculuğuna diyecek yok.
Salih Kalyon ile her ne kadar araları bozulmuş olsa da o dönemler en parlak dönemleriydi bence. En iyi ürünler o zaman çıktı. Salih abinin de saflığı ve doğallığının da etkisiyle. Hala tekrarlarını izlerim rastladıkça.
Bana kalırsa şu ara fazlaca artan "komedi" programlarından katca daha komiktir. Daha demek haksızlık hatta, o programları komik bulmadığım düşünülürse...
Bir de çoluk çocuğun anlayamayacağı esprileri ve birtakım lafları da bu programı daha üst düzeyde tutup beni rahatlatmıştır. Nitekim sağda solda taklidini yapan yeni yetmeler görmemek güzel bir duygu.
@pointcontrpoint
18 yıl önce