holland'ın ağlamadığı bir sahne varsa ben göremedim. travmalar, sırlar, kişilik bölünmeleri derken bir diziye sığan drama izleyeni duygusal tükenmişlik sendromuna sokabilir. ama gözlerinizi ayıramıyorsunuz, o da ayrı!
Akıcı hikaye bağlı bir dizi . Tabi dizinin konusunu bilerek izlemeye başladığım
İçin çoğu sahne de ters etki yaratmamıştı yani tahmin edilebilir bir senaryoydu fakat son sahne de adete yumruk yer gibi hissettim . Kendi dünyasında kendinden bir tane daha oluşturup onunla arkadaş olan ve tecavuze uğradığında tüm o iyi yanlarını aktardığı çocuğu kendi içinde öldurmesi beni duygusal olarak gerçekten derin bi üzüntüye bogdu .
@eirasolis
1 yıl önce
@athelstan
3 yıl önce
8.2 / 10
İçin çoğu sahne de ters etki yaratmamıştı yani tahmin edilebilir bir senaryoydu fakat son sahne de adete yumruk yer gibi hissettim . Kendi dünyasında kendinden bir tane daha oluşturup onunla arkadaş olan ve tecavuze uğradığında tüm o iyi yanlarını aktardığı çocuğu kendi içinde öldurmesi beni duygusal olarak gerçekten derin bi üzüntüye bogdu .