Gerçek yaşama dayanan bu öykü, insan doğasının derin yönlerini görmemize sebep oluyor. Yaptığı eylemi işinin parçası olarak gören soğukkanlı profesyonel bir adamın devinimi harika bir şekilde ele alınıyor. İzlemenizi tavsiye ederim. Tüylerim diken diken olmuştu izlerken...
"Tecrübelerimim meyvesi bu acı tadı bıraktı... Bence ölüm cezası, sonuçta intikamdan başka bir şey değildir."
@thematrixhasyou
13 yıl önce
"Tecrübelerimim meyvesi bu acı tadı bıraktı... Bence ölüm cezası, sonuçta intikamdan başka bir şey değildir."