Karanlığa Kadar Bekle Yorumları

Karanlığa Kadar Bekle filmi detayları

@mizantropist

9 yıl önce

8.6 / 10

Çok beğendim filmi,çok..Film bir evde geçiyor..Filmin başından itibaren gerilimi hissediyorsunuz..Filmin yönetmeni,müzikleri,oyuncuları,konusu herşeyi çok iyi..Özellikle Audrey Hepburn şov yapmış..Böyle bir oyunculuk yok..Bu nasıl bir insan böyle?!Muhteşem..Ayakta alkışlıyorum kendisini..Filmin sonlarında tüylerim diken diken oldu..Korkudan değil,muhteşem bir film seyretmenin keyfinden..10/9

@naksidil

10 yıl önce

8.5 / 10

-- Dünyada ki kör kadınlar şampiyonu mu olmak zorundayım ?

-- Evet

-- O halde olurum. Ne olmamı istersen olurum . Bana ne istediğini söyle , olurum ..

Kaliteli, güzel kurgulanmış ve Audrey Hepburn'un naif , çekici hoş oyunculuğuyla taçlandırılmış oldukça iyi bir film .
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL