Çok beğendim filmi,çok..Film bir evde geçiyor..Filmin başından itibaren gerilimi hissediyorsunuz..Filmin yönetmeni,müzikleri,oyuncuları,konusu herşeyi çok iyi..Özellikle Audrey Hepburn şov yapmış..Böyle bir oyunculuk yok..Bu nasıl bir insan böyle?!Muhteşem..Ayakta alkışlıyorum kendisini..Filmin sonlarında tüylerim diken diken oldu..Korkudan değil,muhteşem bir film seyretmenin keyfinden..10/9
@mizantropist
9 yıl önce
8.6 / 10
@naksidil
10 yıl önce
8.5 / 10
-- Evet
-- O halde olurum. Ne olmamı istersen olurum . Bana ne istediğini söyle , olurum ..
Kaliteli, güzel kurgulanmış ve Audrey Hepburn'un naif , çekici hoş oyunculuğuyla taçlandırılmış oldukça iyi bir film .