L.A Confidential tadında güzel bir polisiye gizem dizisi diyelim. Keyifle izledim. Bazı alakasız durumları görmezden gelirsek baya iyi ama bu haliyle çerezlik.
kesinlikle kötü bir dizi değil. farklı kurgu ve iç sesli bir dizi en olmadı ortalama olur zaten. öte yandan elde colin farrell gibi bir oyuncu varken onu sağamamak ve temponun inanılmaz düşük olması (süresi düşünüldüğünde özellikle) bir yerden sonra dizi ile olan bağlar zayıflıyor. şöyle söyleyeyim, 1. bölümden sonra 4'e gelene kadar neredeyse hiçbir gelişme yaşanmadı ve 4'te de öyle dişe dokunur bir durum yine olmadı. ha bir de hatırlatma, ilk sezonun yarısı bitti.
@darkpassenger
1 yıl önce
7.7 / 10
@kraliceceren300
2 yıl önce
10 / 10
@yigithan300
2 yıl önce
@gadasiz
2 yıl önce
7 / 10
neyse, colin baba için devam edeceğiz n'apalım.