Almodóvar‘ın filmlerine özel olarak bir ilgi duymamakla beraber özel olarak bir izlememe kaygım da yok.Nötr olduğumu söyleyebilirim hatta bir süre önce izlemiş olduğum “İçinde Yaşadığım Deri” adlı filmini ciddi başarılı bulmuştum.Bu film zaten direkt “Ben Pedro Almodóvar filmiyim” diye bağırsa da puanının filmi olduğunu düşünmüyorum.Fena bir film değil ama izlerken “İçinde Yaşadığım Deri” filmindeki o acaba ne olacak? sorusunu pek sormadım kendime çünkü film içine alamadı muhtemelen.Sürekli filmi İçinde Yaşadığım Deri filmiyle kıyasladığımı biliyorum ama bence yönetmenin birbirine en çok benzeyen iki filmi bu filmler.O film gayet başarılıyken bu filmde kopukluklar olduğunu ve izleyiciyi sıktığını düşünüyorum
Pedro hayranı iseniz seversiniz ama nötr bakınca benim beğenimi kazanamadı
yönetmenlerin başka ustalara göz kırpmasına alışkınım da kendi kendine selam çakanını ilk defa görüyorum.sinir krizinin eşiğindeki kadınlar'ın meşhur soğuk domates çorbası ve yanık yatağını görmek acayip eğlendirdi beni :)
almodovar'ın renkli ve entrikalı dünyasını seviyorum galiba. insanı insan yapan her duyguyu uçlarda yaşıyor adam.
Zayıf bir film. Senaryo ve konu güzel olmasına rağmen metnin zayıf olması filmin temposunu düşürmüş. Geçişler her zaman ki gibi havada. Klasik bir Almadovar filmi. Hayranı iseniz izlemelisiniz.
bu adamın filmlerini ne kadar klişe de gelse seviyorum yahu.Sıradan bir türk filmi konusunu kendine has tarzıyla anlatınca aval aval bakıp hayran oluyorum her seferinde.Bu filmde başlarda aa bildiğimiz türk filmi bu hissiyatı doğuruyor ama renkler,müzikler,penelope o kadar güzel ki hiç şikayet etmeden büyük zevkle izliyorsun.
güzel bir aşktan geriye kalan bölük pörçük fotoğraflar,genç ernesto'nun kameraya aldığı son öpüşme anı.O görüntüye elleriyle dokunan kör bir adam.Artık çok uzakta kalmış ölü bir aşk..Daha güzel bir sahneyle anlatılabilir miydi bilmiyorum.
Bir çok ustaya ve filme selamlar barındıran film, oyuncuların iyiliği üzerinden değil Penelope’nin güzelliği üzerinden ilerlemiş... Konu sırdan olunca yönetmenin Almodovar olması da yetmemiş... 50/100
Şuana kadar izlediğim Almadovar filmlerinin belki de en zayıf hikayeye sahip
olanıydı. Ama bu adamın yaptığı en zayıf film bile benim derinlerime işleyip
burun direğimi sızlatıyor. Müzik seçimi her zamanki gibi harika ve tabi ki izlenir.
Çekilen filmin kendi bir diğer filmi olan 'Sinir krizinin eşiğindeki kadınlar' olması ve aynı filmi farklı kadroyla görmek beni çok güldürdü hatta keşke bu kadro oynasaymış dedim.
Filmin en güzel sahnesi sona doğru çocuğun paramparça fotoğrafları masaya serip bir tane fotoğrafı birleştirmeye yaklaşmasıydı. Koca bir hayattan geriye kalan paramparça karelerdir ve yalnız bir karede kendini tam hissetmişsindir ve bir daha asla o karenin içine dönemezsin dedirtti bana.
Almadovar herzamanki renk şiiriyle yine görsel bir şölen sunmuş. Sanırım artık kırmızıdan sarıya geçiş dönemi:) Herzamanki Almadovar konulları tutkulu bir aşk , sıradan insanlar türk filimleri tadında ama çok samimi.
@yagcionur
2 yıl önce
6 / 10
Pedro hayranı iseniz seversiniz ama nötr bakınca benim beğenimi kazanamadı
@tambenlik
10 yıl önce
almodovar'ın renkli ve entrikalı dünyasını seviyorum galiba. insanı insan yapan her duyguyu uçlarda yaşıyor adam.
bir de penelope çok güzel.
@oinokhoe
10 yıl önce
5.3 / 10
@otlu_kek
13 yıl önce
7.5 / 10
güzel bir aşktan geriye kalan bölük pörçük fotoğraflar,genç ernesto'nun kameraya aldığı son öpüşme anı.O görüntüye elleriyle dokunan kör bir adam.Artık çok uzakta kalmış ölü bir aşk..Daha güzel bir sahneyle anlatılabilir miydi bilmiyorum.
@poormf
13 yıl önce
5 / 10
@zett
15 yıl önce
olanıydı. Ama bu adamın yaptığı en zayıf film bile benim derinlerime işleyip
burun direğimi sızlatıyor. Müzik seçimi her zamanki gibi harika ve tabi ki izlenir.
Çekilen filmin kendi bir diğer filmi olan 'Sinir krizinin eşiğindeki kadınlar' olması ve aynı filmi farklı kadroyla görmek beni çok güldürdü hatta keşke bu kadro oynasaymış dedim.
Filmin en güzel sahnesi sona doğru çocuğun paramparça fotoğrafları masaya serip bir tane fotoğrafı birleştirmeye yaklaşmasıydı. Koca bir hayattan geriye kalan paramparça karelerdir ve yalnız bir karede kendini tam hissetmişsindir ve bir daha asla o karenin içine dönemezsin dedirtti bana.
Ve Penolope sen insansan biz neyiz be kadın?
@yemyesil
17 yıl önce
@prensesinuykusu
18 yıl önce
8.6 / 10