mutlaka izlenmeli, yazacaklarım film hakkında değil doğrudan. Eğer bu işe film izlemeye 2 türlü yaklaştığınız bir tavrınız var ise ve bu 2 tavırdan biri filmi bir filmden daha fazlası haline getiriyorsa bu film ömrünüz boyunca sizinle beraber hareket eden edecek. Bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi emin değilim. Size sağlıklı bir zihin yapısı bahşedildiyse görmüş olmaktan memnuniyet duyarsınız kesinlikle. Öbür türlü takıntılar, başarısızlıklar, kabullenememek gibi temaları derinlemesine sorgulamanıza neden olan bir anlatı. Özetle iyi film.
Travma sonrası stres bozukluğu.. Joker’i henüz izlemedim ama Joker’in bu filmden esinlenildiğini öğrenmiş oldum. Jerry Lewis "Dünyaya bir çocuğun gözlerinden bakıyorum çünkü hâlâ 9 yaşındayım diyordu. Başka bir söyleşisinde tam bir ahmağı canlandırarak başarı yakaladığını da söylüyordu.." Rupert Pupkin’le şahane bir dışavurum yaşamış sözler. Filmin son 10 dakikasında kendimde, buruk ve şiddetli bir kahkaha karışımı, ahmak acı bir ruh hali hissettim. Çok başarılı çok iyi tatmin eden bir yapım.
Alışılagelmişin dışında bir Scorsese filmi ve De Niro rolü.
Şimdiye kadar ki izlediğim Scorsese filmlerinin hemen hemen hepsinin ortak bi iki noktası olurdu fakat bu çok ayrıydı diğer Scorsese filmlerinden, konusu ve türü itibariylen. Konu olarak film orta halli seyretti benim için ara ara sıkıldım ara ara eğlendim fakat taxi driver daki de niro yu bu filmde tekrar gördüm. Şahane tiradları vardı yine oyunculuğu insanüstüydü bence görmeniz gerekli o oyunculuğu sırf bu yüzden bile tavsiye edebilirim bu filmi ki yaklaşık 1.30 sa orta halli seyreden film son 15 dakika coşuyo, ayrıca filmde Sandra Bernhard ın oyunculuğu da de niro nun aşağı kalırı değildi. İzlediğim en iyi Scorsese filmdi değil ama en farklısı olduğu kesin. Puanım 7.9/10
Şöylede bir repliği var; "bir geceliğine kral olmak, ömür boyu budala olmaktan iyidir."
son 15 dk.ya kadar izlerken bir hayli sıkılacaksınız; ama son bölümleri izledikçe hem filmin vermek istediği mesajı hem de geçen 1,5 saati neden izlediğinizi anlıyorsunuz.
filmin bence en önemli detayı filmin kendisinin komik olması, yoksa öyle gülmek eğlenmek için yapılmış bir komedi filmi değil.
@kerimozer
6 ay önce
8 / 10
@neuromancer
3 yıl önce
Sürükleyici senaryo. Harika oyunculuk.
@kbrcktlbs
3 yıl önce
9 / 10
@autumnleaves
5 yıl önce
@superhans
5 yıl önce
9.5 / 10
@mehmetm
5 yıl önce
@naksidil
7 yıl önce
8.7 / 10
Filmin son 10 dakikasında kendimde, buruk ve şiddetli bir kahkaha karışımı, ahmak acı bir ruh hali hissettim. Çok başarılı çok iyi tatmin eden bir yapım.
@porcorosso
13 yıl önce
@ilpompiere
15 yıl önce
7.9 / 10
Şimdiye kadar ki izlediğim Scorsese filmlerinin hemen hemen hepsinin ortak bi iki noktası olurdu fakat bu çok ayrıydı diğer Scorsese filmlerinden, konusu ve türü itibariylen. Konu olarak film orta halli seyretti benim için ara ara sıkıldım ara ara eğlendim fakat taxi driver daki de niro yu bu filmde tekrar gördüm. Şahane tiradları vardı yine oyunculuğu insanüstüydü bence görmeniz gerekli o oyunculuğu sırf bu yüzden bile tavsiye edebilirim bu filmi ki yaklaşık 1.30 sa orta halli seyreden film son 15 dakika coşuyo, ayrıca filmde Sandra Bernhard ın oyunculuğu da de niro nun aşağı kalırı değildi. İzlediğim en iyi Scorsese filmdi değil ama en farklısı olduğu kesin. Puanım 7.9/10
Şöylede bir repliği var; "bir geceliğine kral olmak, ömür boyu budala olmaktan iyidir."
@yorgun_nihilist
16 yıl önce
6 / 10
filmin bence en önemli detayı filmin kendisinin komik olması, yoksa öyle gülmek eğlenmek için yapılmış bir komedi filmi değil.