Cronenbergin "Tarayıcılar"ından daha derli toplu ve daha derin bir film..
Psişik güçleri ve telepati yeteneği üzerine yapılmış en iyi film ayrıca..
Tek eksiği müziklerin aşırı kullanımı.bu gerçekten can sıkıcı bir durum...bir de belki sahne atlamalarında gerçekçiliğin kaybedilmesi..bu da bir sorun.. Karakter evde kahvesini içerken 1 saniye sonra çatışma esnasında buluyor kendini mesela..Bu tür sahneler sinemanın gerçekçiliğini öldürüyor..
Hanekenin "Funny Games"indeki kumanda sahnesi farklı bir durum..Haneke orda bunu BİLİNÇLİ olarak yapıyor.. Diğer filmlerde ise yönetmenler bunu pek düşünüyor mu bilmiyorum..Ama bana göre bu bariz bir hata..
@albertini
14 yıl önce
Cronenbergin "Tarayıcılar"ından daha derli toplu ve daha derin bir film..
Psişik güçleri ve telepati yeteneği üzerine yapılmış en iyi film ayrıca..
Tek eksiği müziklerin aşırı kullanımı.bu gerçekten can sıkıcı bir durum...bir de belki sahne atlamalarında gerçekçiliğin kaybedilmesi..bu da bir sorun.. Karakter evde kahvesini içerken 1 saniye sonra çatışma esnasında buluyor kendini mesela..Bu tür sahneler sinemanın gerçekçiliğini öldürüyor..
Hanekenin "Funny Games"indeki kumanda sahnesi farklı bir durum..Haneke orda bunu BİLİNÇLİ olarak yapıyor.. Diğer filmlerde ise yönetmenler bunu pek düşünüyor mu bilmiyorum..Ama bana göre bu bariz bir hata..