Film çok güzeldi fakat bazı bölümleri çok saçma değil miydi ? Filmin içeriğiyle ilgili bilgi verirsem süprizini bozmuş olacağım ama şaşırtmak adına sanki çelişkili sahneleri vardı filmin. Ben buna rağmen beğendim.
Film zaten rezalet de her yönüyle benim sözüm senaristlere ve senaryoya asıl:
!---spoiler---!!---spoiler---!!---spoiler---!
Sürpriz son yapcam diye bu kadar saçma sapan bir senaryo yazılır mı onu da görmüş oldum. Madem katiller bu esas çift niye film boyunca tırsıyolar sürekli katil bunlar mı şunlar mı diye? Niye adam telefondan katillerin resimlerini arayıp gösteriyo karısına "bak bunlar katile benziyo, kaçalım diye"? Manyak mısınız arkadaşım siz, illa seyirciyi ters köşeye yatırcam diye mi mantık ve zeka kavramını ortadan kaldırıyosunuz? Millet resmen yazıyo böyle bir senaryo ve film diye çekiyo, yayınlıyo. Biz de izliyoz bunları, resmen kaybettiğim zamana üzüldüm.
@philocine
10 yıl önce
5.5 / 10
@mrsdance
14 yıl önce
@vfv
14 yıl önce
@biberim
15 yıl önce
@hamlet
16 yıl önce
6.3 / 10
@winternight
16 yıl önce
1 / 10
!---spoiler---!!---spoiler---!!---spoiler---!
Sürpriz son yapcam diye bu kadar saçma sapan bir senaryo yazılır mı onu da görmüş oldum. Madem katiller bu esas çift niye film boyunca tırsıyolar sürekli katil bunlar mı şunlar mı diye? Niye adam telefondan katillerin resimlerini arayıp gösteriyo karısına "bak bunlar katile benziyo, kaçalım diye"? Manyak mısınız arkadaşım siz, illa seyirciyi ters köşeye yatırcam diye mi mantık ve zeka kavramını ortadan kaldırıyosunuz? Millet resmen yazıyo böyle bir senaryo ve film diye çekiyo, yayınlıyo. Biz de izliyoz bunları, resmen kaybettiğim zamana üzüldüm.
!---spoiler---!!---spoiler---!!---spoiler---!
@timucins
18 yıl önce