Sürükleyici bir filmdi sıkılmadan izledim ama gereksiz uzatılmış bence. Zaman geçişleri filme daha da odaklanmanızı sağlıyor. Eğer CIA/ajan filmlerini seviyor ve filmde anlatılan tarihi konular hakkında bilginiz varsa filmi daha sürükleyici bulur ve seversiniz bence.
"Biz Italyanların aileleri, kiliseleri vardır. Irlandalıların ana vatanları. Yahudilerin gelenekleri, zencilerin bile müzikleri var. Peki ya sizin neyiniz var?"
şu yaşıma kadar izlediğim filmler içinde en kötü 3 sıralamasında bir yerlerde yer alacak ama henüz karar veremedim.. kesinlikle kadrosuna, yönetmenine filan bakıp aldanmamak lazım.. aslında senariste bakıp bir fikir edinilebilir, zira kendisi Köstebek'in de senaristidir.. (filmi izleyenler filmin sonundaki traji-komediyi hatırlarlar..)
bir kere filmin başında boş bir gazla gizli bir şeyler olduğu hissi uyandırılıyor ama filmin sonunda "kesin çok acayip bir şey olacak, hayretlerden hayretlere koşucaz" sananlar, çok aldanırlar.. sadece derin devlet nedir, ajanlık işleri nasıl yürür, bunlar hakkında bilgisi olmayanlara sunacağı bir şeyler olan filmdir..
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
hele bir de clover (angelina jolie) var ki sormayın.. tamam iyi hoş rol yapmış da, en başta sanki çok şeytani bir kadın izlenimi uyandırılıyor.. sanki olaylarda çok büyük rolü varmış/olacakmış hissine kapılıyor insan.. sonra kendisi, evinin hanımı, çocuğunun anası oluyor sadece.. ee?
!--SPOILER-... Devamı
şu yaşıma kadar izlediğim filmler içinde en kötü 3 sıralamasında bir yerlerde yer alacak ama henüz karar veremedim.. kesinlikle kadrosuna, yönetmenine filan bakıp aldanmamak lazım.. aslında senariste bakıp bir fikir edinilebilir, zira kendisi Köstebek'in de senaristidir.. (filmi izleyenler filmin sonundaki traji-komediyi hatırlarlar..)
bir kere filmin başında boş bir gazla gizli bir şeyler olduğu hissi uyandırılıyor ama filmin sonunda "kesin çok acayip bir şey olacak, hayretlerden hayretlere koşucaz" sananlar, çok aldanırlar.. sadece derin devlet nedir, ajanlık işleri nasıl yürür, bunlar hakkında bilgisi olmayanlara sunacağı bir şeyler olan filmdir..
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
hele bir de clover (angelina jolie) var ki sormayın.. tamam iyi hoş rol yapmış da, en başta sanki çok şeytani bir kadın izlenimi uyandırılıyor.. sanki olaylarda çok büyük rolü varmış/olacakmış hissine kapılıyor insan.. sonra kendisi, evinin hanımı, çocuğunun anası oluyor sadece.. ee?
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
sonuç olarak, keşke arada çıkıp gitseydik dediğimiz bir film olmuştu.. paraya da yazık, zamana da..
@hanimbarman
6 yıl önce
"Biz Italyanların aileleri, kiliseleri vardır. Irlandalıların ana vatanları. Yahudilerin gelenekleri, zencilerin bile müzikleri var. Peki ya sizin neyiniz var?"
@milly_desalmado
16 yıl önce
@babelfish
17 yıl önce
6.5 / 10
bir kere filmin başında boş bir gazla gizli bir şeyler olduğu hissi uyandırılıyor ama filmin sonunda "kesin çok acayip bir şey olacak, hayretlerden hayretlere koşucaz" sananlar, çok aldanırlar.. sadece derin devlet nedir, ajanlık işleri nasıl yürür, bunlar hakkında bilgisi olmayanlara sunacağı bir şeyler olan filmdir..
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
hele bir de clover (angelina jolie) var ki sormayın.. tamam iyi hoş rol yapmış da, en başta sanki çok şeytani bir kadın izlenimi uyandırılıyor.. sanki olaylarda çok büyük rolü varmış/olacakmış hissine kapılıyor insan.. sonra kendisi, evinin hanımı, çocuğunun anası oluyor sadece.. ee?
!--SPOILER- ... Devamı
bir kere filmin başında boş bir gazla gizli bir şeyler olduğu hissi uyandırılıyor ama filmin sonunda "kesin çok acayip bir şey olacak, hayretlerden hayretlere koşucaz" sananlar, çok aldanırlar.. sadece derin devlet nedir, ajanlık işleri nasıl yürür, bunlar hakkında bilgisi olmayanlara sunacağı bir şeyler olan filmdir..
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
hele bir de clover (angelina jolie) var ki sormayın.. tamam iyi hoş rol yapmış da, en başta sanki çok şeytani bir kadın izlenimi uyandırılıyor.. sanki olaylarda çok büyük rolü varmış/olacakmış hissine kapılıyor insan.. sonra kendisi, evinin hanımı, çocuğunun anası oluyor sadece.. ee?
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
sonuç olarak, keşke arada çıkıp gitseydik dediğimiz bir film olmuştu.. paraya da yazık, zamana da..