Vasat bir film doğru... Zamanında birşeyleri denemek istemişler sanırım. Bir mafya, biraz mahallenin delikanlısı, biraz makineli tüfek misali ikinci şansı yakalamış genç, biraz emekli yazar derken ortaya karman-çorban birşey çıkmış. Söyleyecek çok şeyimiz var bunu filme nasıl yediririz? yapıştır ünlü yazarı gitsin.
Neyse, genel olarak ortalama, çerezlik, boş vakit geçirmelik bir film kıvamında. Ortalama oyunculuklarla sohbet-muhabbet arasında akıp giden bir film.
Film bazı detaylarla vasat bir film olabilecekken, bu detayların eksikliğiyle bi yerden sonra katlanılması çok zor bir mücadeleye dönüşüyor. Evet mücadele. Filmi bitirebilmek için kendimle mücadele ettim ancak bitiremedim. Tavsiye etmiyorum.
@tiamath
9 ay önce
4 / 10
Neyse, genel olarak ortalama, çerezlik, boş vakit geçirmelik bir film kıvamında. Ortalama oyunculuklarla sohbet-muhabbet arasında akıp giden bir film.
@burak_senel
4 yıl önce
@zorba
10 yıl önce
4 / 10
@muslumduralmaz
13 yıl önce
2.1 / 10