Kesinlikle serinin en sert ve en keyifli filmi. Çıktığı dönem sinemada izleyip etkilenmiştim şimdi tekrar izledim ve aynı keyfi tekrar aldım. Bu arada 3. film en kötüsüdür.
İlk filmde kendisi, 2. filmde ülkesi, 3. filmde arkadaşı için savaşıyordu Rambo, bu filmde ise insanlık için savaşıyor anlaşılan. Aksiyona doyuran bir film, dahası değil.
@ekopyen
1 ay önce
6.4 / 10
@bigamist
5 yıl önce
8 / 10
@cazsever
11 yıl önce
6.1 / 10
Yakında Suriye'de görürüz herhalde Rambo'yu.
@vfv
14 yıl önce