Benim Adım Elisabeth Yorumları

Benim Adım Elisabeth filmi detayları

@babelfish

18 yıl önce

8.3 / 10

!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!

küçücük yaşında, normal insanlardansa, delilerden ve hayvanlardan insana daha çok hayır gelebileceğini öğrenen bir kızın hikayesinden ufacık bir bölüm.. herhalde en büyük darbeyi, yüzü yaralı quentin'dan almıştır.. kimse onla konuşmaz, arkadaşlık etmezken, o küçük kurnaz, bizim kızın üzerinden prim yapıp saygın biri olmaya çalıştı.. gerçi bizim ufaklığın, böyle bir durumla bu kadar küçük yaşta karşılaşmış olması belki de ilerisi için daha hayırlı olmuştur..

!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
E

@evrenates

18 yıl önce

8.1 / 10

çocuk psikolojisini ve masumluğunu güzel işlemiş ve ortam da ayrı güzel.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL