Roger ve Ben Yorumları

Roger ve Ben filmi detayları

@havlayankuzu

18 yıl önce

Yıl 1986, tarihin en kötü 12. CEO'su; "Roger Smith", binlerce "General Motors" çalışanını önce işinden sonra evinden en sonunda da özgürlüklerinden eder.



O yılın t.v. bilirkişisi; "Robert Schuller" o dönem krizzedesine tavsiyeler vermektedir:



-Umudunuzu kaybetmeyin

-Zor zamanlar geçicidir,ama azimli insanlar kalıcıdır.

-Unutmayın, her gün yeni bir gün,

-Unutmayın, yeni bir iş,önce sizinle ilgilidir.





O yılın, golf oynayıp,çayırda keyif yapan zenginlerinin durumla ilgili genel düşüncesi:



"Onlar için üzülüyoruz, ama çoğu tembel. Fakirlik,tembelliğin meyvesidir".



Yıl 2008, Roger Smith'ten bile aşağılık bir sürü akıl yoksunu yüzünden onbinlerce insan işinden, evinden,özgürlüğünden olmuştur.



NTV bilirkişilerinden öneriler:



-Umudunuzu yitirmeyin,

-Her gün yeni bir gün,

-Zor zamanlar,güçlü insanların mevsimidir.

-Artık devir değişti,iş için önce çabalamanız gerek. (Yok biz otobüs bekler gibi iş bekliyoruz).



Bu dönem zenginlerinin konu ile ilgili genel
... Devamı
Yıl 1986, tarihin en kötü 12. CEO'su; "Roger Smith", binlerce "General Motors" çalışanını önce işinden sonra evinden en sonunda da özgürlüklerinden eder.



O yılın t.v. bilirkişisi; "Robert Schuller" o dönem krizzedesine tavsiyeler vermektedir:



-Umudunuzu kaybetmeyin

-Zor zamanlar geçicidir,ama azimli insanlar kalıcıdır.

-Unutmayın, her gün yeni bir gün,

-Unutmayın, yeni bir iş,önce sizinle ilgilidir.





O yılın, golf oynayıp,çayırda keyif yapan zenginlerinin durumla ilgili genel düşüncesi:



"Onlar için üzülüyoruz, ama çoğu tembel. Fakirlik,tembelliğin meyvesidir".



Yıl 2008, Roger Smith'ten bile aşağılık bir sürü akıl yoksunu yüzünden onbinlerce insan işinden, evinden,özgürlüğünden olmuştur.



NTV bilirkişilerinden öneriler:



-Umudunuzu yitirmeyin,

-Her gün yeni bir gün,

-Zor zamanlar,güçlü insanların mevsimidir.

-Artık devir değişti,iş için önce çabalamanız gerek. (Yok biz otobüs bekler gibi iş bekliyoruz).



Bu dönem zenginlerinin konu ile ilgili genel düşüncesi:



"Onlar için üzülüyoruz, ama arayana iş çok. Galiba biraz kolaycı bir milletiz."



Allah belanızı versin.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL