Altın palmiyeyi kucaklayan bu film,Kusturica'nın ikinci uzun metraj çalışmasıdır.Fazla bilinmiyor olmasından mıdır bilinmez,Kusturica hayranları için özel bir yere sahiptir.İlk film "Do you remember dolly bell"e benzer bir Yugoslavya betimlemesi olarak görülebilir.Hatta biraz daha kasarsak Underground'ı da içine alan bir Yugoslavya üçlemesinden bahsedebiliriz.
Filmdeki esas oğlanın abisi,Dom Za Vesanje'nin Perhanıdır.Babanın metresi rolünü ise Lost dizisindeki Danielle rolüyle tanıdıgımız Mira Furlen sergilemektedir..Kusturica filmlerinde alıştıgımız olaganüstü haller,koyu mızah yerini hüzne bırakmıştır.
@timeofgypsies
14 yıl önce
Filmdeki esas oğlanın abisi,Dom Za Vesanje'nin Perhanıdır.Babanın metresi rolünü ise Lost dizisindeki Danielle rolüyle tanıdıgımız Mira Furlen sergilemektedir..Kusturica filmlerinde alıştıgımız olaganüstü haller,koyu mızah yerini hüzne bırakmıştır.