oldukça eğlenceli ve komik bir anime olmuş. lise konulu animeleri hiç izlemememe karşın bu yapım kendini izlettirmeyi başardı. genelde animelerin olmazsa olmazı "oldukça saf" ya da yer yer "salak" bir karakter benim gözlemime göre burada yer almıyor ancak bu kadar anime izledikten sonra şu soruyu da sormadan duramıyorum: bütün japon kızları gerçekten böyle (kotoko gibi) midir?
dizi boyunca irie'nin tüm hareketlerine, tüm izleyenler gibi çok sinirlendim. kotoko yerinde olsam 30 kere vazgeçmiştim irie'den ne kadar yakışıklı olursa olsun.. bir de sanki irie'nin kotoko'ya sevdiğini ve evlenmek istediğini söylediği bölümden sonrası biraz gereksiz uzatılmış gibime geldi. bence final bölümü olarak oldukça uygundu.
@khresimos
15 yıl önce
7.5 / 10
dizi boyunca irie'nin tüm hareketlerine, tüm izleyenler gibi çok sinirlendim. kotoko yerinde olsam 30 kere vazgeçmiştim irie'den ne kadar yakışıklı olursa olsun.. bir de sanki irie'nin kotoko'ya sevdiğini ve evlenmek istediğini söylediği bölümden sonrası biraz gereksiz uzatılmış gibime geldi. bence final bölümü olarak oldukça uygundu.