X2 Yorumları

X2 filmi detayları

@tolgakocak

1 yıl önce

9 / 10

x-men evrenine tekrar başladım bence devam filmi olarak 1.filmden daha iyi bir yapım aksiyon sahneleri daha iyi oyunculuklar kusursuz en güçlü magneto ama jean grey de çok güçlü karakter olmasına rağmen 2 filmde de gücünü tam olarak göstermemişler bence

@lowen

12 yıl önce

7.7 / 10

İlk filmin büyüsünü, üzerine koyarak devam etmeyi başarmışlar. Ayrıca X-men filmlerinin hepsini izlemiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, serinin en iyi filmi budur. Ayrıca serinin en ilgi çekici karakteri kesinlikle Magneto'dur benim için. İdealist kavramını her haliyle dolduran bir karakter bence.

@rinustalarin

13 yıl önce

9.5 / 10

Bunu bir üçleme olarak düşünürsek, X2 tepeye yayıla yayıla oturur. 1 iyiydi, karanlık ötesiydi. Bu daha hareketli ve eğlenceliydi.

Bu kadar fazla sayıda mutantı da kolay kolay tek filmde göremezsiniz.

10 sene geçmiş. Hala bunun zamanında verdiği tadı pek az filmden aldım. Siz ne düşünürsünüz bilmem ama..

Saygılar.

@thegmnk

15 yıl önce

10 / 10

Batman'lerden sonraki en iyi süper kahraman filmidir. Çizgi roman ile alakası olmaması yönünde çok çok eleştiri almış, yerin dibine sokulmuştur. Ancak tek film olarak bakıldığında IMDb Top 250'ye girmeyi hak eder. Bryan Singer Last Stand'i bırakmasaydı üçleme çok daha güzel biterdi ama olmadı malesef.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL