x-men evrenine tekrar başladım bence devam filmi olarak 1.filmden daha iyi bir yapım aksiyon sahneleri daha iyi oyunculuklar kusursuz en güçlü magneto ama jean grey de çok güçlü karakter olmasına rağmen 2 filmde de gücünü tam olarak göstermemişler bence
İlk filmin büyüsünü, üzerine koyarak devam etmeyi başarmışlar. Ayrıca X-men filmlerinin hepsini izlemiş biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki, serinin en iyi filmi budur. Ayrıca serinin en ilgi çekici karakteri kesinlikle Magneto'dur benim için. İdealist kavramını her haliyle dolduran bir karakter bence.
Batman'lerden sonraki en iyi süper kahraman filmidir. Çizgi roman ile alakası olmaması yönünde çok çok eleştiri almış, yerin dibine sokulmuştur. Ancak tek film olarak bakıldığında IMDb Top 250'ye girmeyi hak eder. Bryan Singer Last Stand'i bırakmasaydı üçleme çok daha güzel biterdi ama olmadı malesef.
@tolgakocak
1 yıl önce
9 / 10
@lowen
12 yıl önce
7.7 / 10
@rinustalarin
13 yıl önce
9.5 / 10
Bu kadar fazla sayıda mutantı da kolay kolay tek filmde göremezsiniz.
10 sene geçmiş. Hala bunun zamanında verdiği tadı pek az filmden aldım. Siz ne düşünürsünüz bilmem ama..
Saygılar.
@thegmnk
15 yıl önce
10 / 10