Türkçe ismi ve afişi ile alakasız bir film; aslında ben bunlara bakıp gelinin babası yada meet the fockers ayarında bir film beklemiştim ama daha sosyal ve dramatik bir filmle karşılaştım çokta iyi oldu. Film mükemmeldi temelinde ebeveyn evlat ilişkileri varken değinmek istediği nokta ise ne kadar iyi bir ebeveyn olursanız olun yeterince iyi değilsinizdir ve ne kadar kötü ebeveyn olursanız olun yine de bir şekilde iyi bir ebeveynsinizdir. Büyük annenin ettiği şu laf ise filmin en güzel sahnelerinden biriydi :
-Ben 19 yaşındayken, büyükbaban beni lunaparkta hız trenine bindirmişti.
-Yukarı aşağı, yukarı aşağı.
- Ne maceraydı!
- Harika bir hikaye.
-Hep, tekrar binmek istedim.
Bana çok ilginç gelmişti, beni aynı anda korkutan, ürküten,heyecanlandırıp, hasta eden,her şeyi bir arada yapan bir gezinti.
@viking
16 yıl önce
8 / 10
-Ben 19 yaşındayken, büyükbaban beni lunaparkta hız trenine bindirmişti.
-Yukarı aşağı, yukarı aşağı.
- Ne maceraydı!
- Harika bir hikaye.
-Hep, tekrar binmek istedim.
Bana çok ilginç gelmişti, beni aynı anda korkutan, ürküten,heyecanlandırıp, hasta eden,her şeyi bir arada yapan bir gezinti.
-Bazıları sevmedi. Onlar, atlı karıncaya bindi.
-O sadece dönüyor. Hiçbir şey yok.
-Ama ben hız trenini sevdim.
-O daha çok şey veriyor.