Çocukluğumun olumlu izler bırakan çizgi dizilerinden biriydi. Hafta sonları kaçırmadan izlerdik. Pazar günleri çıkardı galiba. Karekterler çok oturmuştu, iyi bir metin yazarı vardı ve gerçek dışılık çok doğal bir gerçekmiş gibiydi. İş bitimindeki düdük kuş gibi.
@turan_sert
15 yıl önce
@maritza
16 yıl önce
Ne diyebilirim ki... yaba daba duuuuu... :)