dizi güzeldi, masalsıydı , bir çırpıda bitti fakat kızın amcası öldü , babasının öldüğünü öğrendi , oğlan ile öpüşüyor.. bu kadar masalsılık da biraz abartı kardeşim. İnsan bir yas tutar. ayrıca Hadi oğlan seni dinledi aşık oldu falan diyelim , sen ne ara oğlana birşey hissettinde hemen yapıştın dudaklarına. puanı daha da kırardım da neyse günümü güzelleştirdi falan filan
@atalante
1 yıl önce
8 / 10