İlk sezonu çok beğenmiş, 8/10 vermiştim. İkinci sezonu görünce heyecanlandım ama maalesef puanım da biraz düştü. İlk sezonda hikayenin ırkçılık tarafı çok sürükleyici ve çok iyiydi. İşin içine paranormal olaylar girdiğinde biraz bozmuştu. Ben korku türünü pek sevmem. İkinci sezon tamamen "korku" ağırlıklı. 6 bölümünü yine soluksuz izledim. 7. bölümde biraz düştüm. Sezon finalinde ise konuyu iyi bağladılar. Dizide Iman Shumpert'ı görmek hoş bir sürpriz oldu.
Son dönemde izlediğim en şaşırtıcı işlerden biri oldu. İlk bölümü izlerken nefes alamadım. Bir de galiba 5. bölümdü, kanımı dondurdu. Yine son dönemde gördüğüm en iyi dizi oyunculuğu performansları bu dizide. Alison Pill döktürmüş. Ashley Thomas’ı da takibe aldım, çok iyi iş. Diziyi kesinlikle sevdim. Puanın düşük olmasının bizim bilmediğimiz politik sebepler olabileceğini düşündüm. Ama dizide beni de sıkan karakterlerin sürekli kafasındaki karakterle iletişime geçtiği bölümlerdi. Sonlara doğru puanın neden düşük kaldığını biraz anladım. Ben yine de 8/10 verdim. Korku teması yerine gerilim odaklı ilerlese, komşuların siyahilere yaptığı muameleye odaklansa çok daha çarpıcı bir iş olabilirmiş. 1950’ler atmosferi müthiş, kostümler şahane, müzikler oturmuş. Siyahilerin iş hayatında, günlük hayatta yaşadıkları zorlukları daha iyi anlatan bir yapım izlememiştim. Greenbook, Glory Road gibi filmleri çok severim. Ama Them çok daha farklı bir pencereden bakmış hissi verdi.
@stiff
2 yıl önce
7.4 / 10
@stiff
5 yıl önce
7.4 / 10