ilk izlediğim filmden hatırladığım tek sahne kartal mıdır şahin midir nedir büyük bi kuşun bebeği alıp kaçırmasıydı. annesi deli olmuştu kuşun peşinde sonra da uçurumdan düşüp ölmüştü. 3-4 yaşında falandım heralde. ne zaman karga görsem annemin arkasına saklanırdım. yani çocuklara çok film izletmeyin yahu :) sinema da ise ah mary vah mary :D
yaaa evet o :) çookkk çokkk teşekkür ederim :)
Die Fetten Jahre Vorbei : kesinlike aradığın film..
http://www.filimadami.com/film/2080/die-fetten-jahre-sind-vorbei/