filmi bulamıyorum??? SORU

didoo

Konuyu Açan: didoo

13.01.2019 23:58

tv de yayınlanmıştı 2010 da falan yanlış hatırlamıyorsam. hatırladığım tek sahne var: bi ev vardı ormanda, ortam karanlıktı. evde bi kaç çocuk saklanmıştı dışarıdaki yaratıklardan korunmak için. daha sonra evden çıkıp evin etrafına bir şey döktüler o yaratıklar içeriye giremesin diye. çok saçma ama sürekli aklıma geliyor durduk yere. bulsak ya şunu
DOĞRU CEVAP The Spiderwick Chronicles
ALINTI The Spiderwick Chronicles
eveeet sonunda. çok teşekkür ederim.
ALINTI eveeet sonunda. çok teşekkür ederim.
Rica ederim : )
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL