Konuyu Açan: didoo
13.01.2019 23:58
tv de yayınlanmıştı 2010 da falan yanlış hatırlamıyorsam. hatırladığım tek sahne var: bi ev vardı ormanda, ortam karanlıktı. evde bi kaç çocuk saklanmıştı dışarıdaki yaratıklardan korunmak için. daha sonra evden çıkıp evin etrafına bir şey döktüler o yaratıklar içeriye giremesin diye. çok saçma ama sürekli aklıma geliyor durduk yere. bulsak ya şunu