kemal sunal sevgilisini beklerken papatya falı bakar:
- seviyo, sevmiyo, seviyo, sevmiyo, seviyo, sevmiyo... vay .rospu vay (bu arada uzaktan gelen sevgilisini görür)
- aaa ulan iyi insan lafın üzerine gelirmiş
http://www.youtube.com/watch?v=EnatIpANtA8
http://www.youtube.com/watch?v=pmPNhNLSJJg