http://m.youtube.com/watch?v=wJE0HAI2REk
erdem ergün-gel dedim
mabel matiz-tamburu yokuştan
http://www.youtube.com/watch?v=Yrsn9sARsmg
''Parmağımı kestiğimde bu bir trajedidir. Açık bir lağım çukuruna düşüp öldüğümde bu bir komedidir.''
Mel Brooks
http://www.youtube.com/watch?v=bGHMXivkjT4 özellikle de ezgisi
şu dönemlerde en çok takip ettiğim dizi..SUSKUNLAR. her ne kadar uyarlama da olsa bence sırıtmıyo ve akıcılığı on numara beş yıldız.!