valla ben soru bulma özürlüyüm.. siz devam edin ben bi ara girerim araya:)
yok nolcak yahu.. hem ben bulamamıştım, hem de bu soru baya bir zorlu gözüküyor..sevdim:)
ben de o kadar emindim ki bildiğime soru hazırlamaktaydım:)
sympathy for mr. vengeance sanki?
yeap:) burda bulunan çoğu insan da başucuna eklemiş zati, bundan sonra ön araştırma yapayım:)
kesinlikle hak veriyorum:) izlediğim en iyi performanslardan biriydi. ilk sorum olacak, hadi bakalım..
tablo/ kalabalık sofralar/ kitap
the wrestler mı ki acaba?