tüm listelere baktım ama bulamadım..!! SORU

demirr

Konuyu Açan: demirr

25.08.2013 16:21

selam millet,. başrollerde bir kız 2 erkek var bunlar üniversiten mezun oluyolar sanırım oyunculuk tarzı bi bölümden,kız bu erkeklerden birinin sevgilisi yada arkadaşı neyse bu kızla erkek diğer elemanla tanışıyo ve onun evine taşınıolar ev büyük ama bayaa bakımsız biyer.sonra bu evin sahibi elemanda kıza aşık oluyo ama içine kapanık bi tip olduğu için fazla belli edemiyo kız zaten ikisinede nerdeyse aynı şekilde davranıyo, eğleniolar filan=D sonra bunların hiç paraları kalmıyo nasıl oluo tam bilmiorum bi adam bunların evine kameralar yerleştirip 24 saat normal yaşamlarını internetten yayınlamak için güzel bi para teklif ediyo bunlarda kabul ediyolar evin içinde 3lü ilişki şeklinde takılıolar sonra daha çok ilgi çekmek için sanırım sanki bu 2 elemanda birbirine aşıkmış rolü yapıo bi aşk üçgeni kuruolar neyse bir tek merdiven boşluğu var orda kamera yok.artık oraya cıkıp bi konu belirleyip kameralar önünde o konu üzerinden doğaçlama olarak oynuyolar filan sonra kızın bi kız arkadaşı daha geliyo eve o da katılıyo bunların arasına,bi gece bişey oluyo baştan beri evde olan kız bunlara kızıp evi terkediyo gidiyo bi otele otelde internetten izllerken onları evde biri mi vuruluyo bişey oluo ortalık karışıo kız gidio eve bunları alıyo orda bitiyo heralde biraz karışık oldu ama bilen çıkar belki şimdiden sağolun arkadaşlar..
aynen dostum ya bu film çok sağolasın eyv.=))
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
ŞİFREMİ UNUTTUM
ÜYE OL