Yeditepe İstanbul

Ahali, ŞU güzide dizimizi izleyebileceğim bir mecra önerebilecek arkadaşlara büyük rakı ısmarlıyorum. Bir buldurun gözünüzü seveyim.

https://www.youtube.com/user/akdoganerkan/videos 

bu kullanicinin videolarinda bayaaa bi asagi inince daha dogrusu sultan makami adli dizi bitince yeditepe istanbul bolumleri var part olarak.bi goz attim da hepsi var sanirim.iyi seyirler:)

aslinda videolari en eskiden en yeniye siralayinca ilk yeditepe istanbul cikiyo yeni gordum bu secenegi:)

bi de linki kopyalayip yapistirmak gerekiyo bi sorun var.

Teşekkürler ilginiz için. 27-28 temmuzda bir aksilik çıkmazsa İstanbul'dayım. Rakıyı orda içeriz artık :)

ne demek:) o zamana calisiyo olucam size afiyet olsun:)

Bir mesaja cevap veriyorsunuz.